1397/6/6 سه‌شنبه
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی
ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز سال 97

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبريك به پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی سال 97 این دانشگاه، به اطلاع مي‌رساند ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری طبق برنامه ذیل اعلام می‌گردد.

ضروریست کلیه پذیرفته شدگان در تاریخ اعلام شده با در دست داشتن مدارک زیر به اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است عدم ثبت نام در موعد مقرر به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می گردد.

زمان دریافت و تکمیل فرم ها و انجام امور مربوط به تعهد محضری: از روز سه‌شنبه مورخ 97/06/06 الی شنبه 97/06/11 ( مراجعه به لینک ذیل جهت دریافت فرم ها، سپس مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه جهت دریافت فرم تعهد محضری و انجام مراحل قانونی)

برای دریافت و تکمیل فرم ها اینجا کلیک نمایید.

*توجه: پذیرفته شدگان گرامی خواهشمند است هنگام مراجعه به دفتر امور حقوقی دانشگاه حتماً فرم جدید تعهد دستیاران را درخواست نمایید.

مشاهده نمونه فرمت سند تعهدات

زمان ثبت نام و تحویل مدارک: روز دوشنبه مورخ 97/06/12 ساعت 9 صبح لغایت 15 ( مراجعه حضوری به  اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه)

مکان: کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز

واحد امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه : طبقه دوم        تلفن: 32563321-026   

اداره حقوقی دانشگاه : طبقه پنجم   تلفن:  24-32558920 داخلی 514

تذکر1:

*با توجه به زمان بر بودن مراحل انجام تعهد محضری، کلیه پذیرفته شدگان می بایست از روز یکشنبه 97/06/06 نسبت به تکمیل فرم ها و مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه اقدام نمایند. ازكسانيكه موفق به تكميل مدارك( فرم ها و انجام تعهد محضری) نشوند، مدارکی تحویل گرفته نخواهد شد. همچنین به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

شرايط مربوط به نحوه تنظيم سند تعهد و شرايط مربوط به ضامنين:

استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهميه داوطلب.

* متعهدين ملزم به معرفي 2 ضامن كارمند شاغل رسمي در دستگاه دولتي با سابقه كار حداكثر 20 سال مي باشند.

* چنانچه يكي از ضامنين معرفي شده كارمند رسمي دولتي باشد، پيماني بودن ضامن دوم بلا اشكال است.

* تضمين تعهد بوسيله كاركنان رسمي موسسات، نهادها و سازمانهاي عمومي غير دولتي بلا اشكال است به شرطی که ضامن اول کارمند رسمی دولت زیر 20 سال سابقه باشد.

* حسب مفاد ماده 96 قانون اجراي احكام مدني تضمين تعهد توسط افراد بازنشسته ميسر نمي‌باشد).براساس بخش نامه شماره 107/2913/د مورخ 19/07/95(

* بر اساس بخش نامه شماره 107/2647/د مورخ 03/07/95 پذيرفته شدگان دستيار سهميه آزاد ميتوانند به جاي تعهد محضري وثيقه ملكي نيز ارائه نمايند.

* در خصوص پذيرفته شدگان سهميه بومي مي بايست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد خود را قيد نمايند.

* ضمناً كليه پذيرفته شدگان مي بايست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمي مراجعه نموده و در سر برگهاي مربوطه تايپ نمايند حضور ضامنين با احكام كارگزيني به همراه فيش و حکم حقوقي نيز جهت امضاء سند در دفتر خانه  الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در واحد آموزش:

1- فرم هاي ثبت نامي تکمیل شده (جهت دریافت فرم ها کلیلک کنید)

2- اصل سند تعهد محضری

3 -  ارائه گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا31 شهريور ماه 1397(براي دانشجويان ترم آخر)

4-  اصل و کپی شناسنامه (تمام صفحات)

5- اصل و کپی كارت ملي

6- عكس 3*4 ، پشت نویسی شده 8 قطعه

7- سند ازدواج از صفحات 1 تا 5 (در صورت تأهل)

8- اصل شناسنامه همسر ( در صورت تأهل ) و یک سری کپی

9- اصل کارت نظام پزشکی و یک سری کپی

10-  ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل ازسوي بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي و پيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي‌باشند)

11- تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + 10

تبصره:پذيرفته شدگان مشمول معافيت تحصيلي موظفند تا دو ماه با در دست داشتن گواهي فراغت از تحصيل مقطع پزشكي عمومي (اعلام فراغت به سازمان وظيفه )جهت تمديد معافيت تحصيلي به آموزش کل دانشگاه مراجعه نمايند.

12- تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروي انساني

13- تسويه صندوق رفاه (درصورت اخذ مدرك مذكور(

14- رونوشت حكم مأموريت آموزشي يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه در استخدام رسمي، پيماني وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و ... مي باشند (درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

15- تصوير پروانه دائم و یک سری کپی

16-  تصوير كارت سهميه ايثارگران و یک سری کپی

17- تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره و رتبه قبولي

18- لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک فوق

 مدارک مورد نیاز برای هسته تحقیق و نظردهی

·  کپی تمام صفحات شناسنامه 1 سری

·  کپی  پشت و رو کارت ملی  1 سری

·   3 قطعه عکس پشت نویسی شده 

·    تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان 1 سری

·   کپی آخرین حکم کارگزینی ممهمور به مهرکارگزینی محل خدمت (در صورت استخدام اداری)   

تذكر2:  تحويل مدارك به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) در روز ثبت نام الزامي بوده و مسئوليت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.

   

  آدرس:

دانشگاه علوم پزشکی البرز: کرج میدان طالقانی بلوار طالقانی شمالی شهرک اداری بالاتر از دادگستری دانشگاه علوم پزشکی البرز طبقه دوم   معاونت آموزشی واحد آموزش و تحصیلات تکمیلی   تلفن:      32563328-026  

  دانشکده پزشکی: کرج چهارراه نبوت بلوار مؤذن خیابان بوعلی بالاتر از دانشگاه هنر شماره تماس 34287383-026 و 34287425-026

معاونت فرهنگی و امور دانشجویی: کرج 45 متری گلشهر خیابان پونه شرقی پلاک 44، ساختمان دارا طبقه 10 دفتر معاونت

شماره تماس: 34530068- 026

  • مدیریت امور دانشجویی   شماره تماس : 34529125 - 026
  • مدیریت تعالی فرهنگی    شماره تماس : 34588403- 026
  • اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویی    شماره تماس : 34588414- 026
  • اداره تربیت بدنی    شماره تماس :  32802843-026

  جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه ، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به    آدرس http://mefda.ir/service/universities/alborz مراجعه نمائید.

 

عكس هاي مرتبط :


نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
نسخه قابل چاپ
لینک های مفید
اعلانات