• 1404/06/31 - 11:07
  • - تعداد بازدید: 364
  • - تعداد بازدیدکننده: 287
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه

اعلام زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1404 دانشگاه علوم پزشکی البرز

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1405-1404، به اطلاع می رساند ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود. نحوه ثبت نام طبق مراحل ذیل اعلام می گردد:

 لطفا قبل از ثبت نام نکات ذیل و راهنمای ثبت نام را حتما با دقت مطالعه نمایید.

  جهت ثبت نام و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن کد ملی به عنوان کد کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور استفاده و جهت ثبت نام به لینک انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

 الف) ثبت نام در سیستم هم آوا

1- تکمیل فرم ها و ثبت اطلاعات در قسمت اطلاعات داوطلبان

2- اسکن مدارک درخواست شده (مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و فرم های مربوطه را از لینک پایین  صفحه دریافت و تکمیل گردد)

3- پرداخت شهریه (جهت دانشجویان شهریه پرداز)

نکته:

1- قبل از اقدام جهت ورود و شروع ثبت نام اینترنتی دریافت و تکمیل کلیه فرم ها از طریق لینک پایین صفحه اقدام گردد.

2- مدارک اسکن شده باید کاملا دقیق، واضح و خوانا باشد.

3- اطلاعات به صورت دقیق تکمیل گردد. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده برعهده دانشجو می باشد.

زمان ثبت نام اینترنتی: از ساعت 9 صبح روزشنبه مورخ  1404/07/05 لغایت روزسه شنبه مورخ  1404/07/08

ضمنا" جهت تحویل مدارک و انتخاب واحد به صورت حضوری بعد از ثبت نام اینترنتی به دانشکده مربوطه مراجعه نمایید.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان درموعد مقرر به منزله انصراف می باشد.

 

ب)   مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

  1. اسکن اصل کارت ملی و شناسنامه
  2. اسکن یک قطعه عکس 4*3
  3. اسکن اصل مدرک دانشنامه کارشناسی یا گواهی موقت (لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی تا تاریخ 1404/06/31 فارغ التحصیل شوند) یا مدرکی که نشان دهنده فراغت ازتحصیل باشد ارائه نمایند. 
  4. اسکن مدارکی که نشاندهنده وضعیت سهمیه رزمندگی جهت پذیرفته شدگان مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران
  5. اسکن اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد (اخذ مجوز ثبت نام از سامانه سخا)

   توجه :

 براساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

 

پ) مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان در روز ثبت نام حضوری در دانشکده های مربوطه ارائه شود:  

  1. تصویر تمام صفحات شناسنامه
  2. تصویر کارت ملی پشت و رو
  3. 3 قطعه عکس 4*3
  4. تصویر مدرک دانشنامه کارشناسی یا گواهی موقت (لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی تا تاریخ 1404/06/31 فارغ التحصیل شوند) یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل مقطع قبلی را به همراه داشته باشند.  
  5. تصویر مدارک نشاندهنده وضعیت سهمیه رزمندگی جهت پذیرفته­شدگان مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران.
  6. تصویر مدرک مربوط به وضعیت بدهی صندوق­های رفاه دانشجویان.
  7. تصویر اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد (اخذ مجوز ثبت نام از سامانه سخا).
  8. فرم تکمیل شده مخصوص معدل برای دانشجویات ترم آخر (که قبلا توسط معاونت آموزشی دانشگاه امضاء و مهر شده باشد).
  9. ارائه حکم مرخصی بدون حقوق یا حکم ماموریت آموزشی جهت شاغلین.

ت ) مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان:   

  1. کلیه مدارک مورد نیاز در بند پ
  2. تصویر مدارک نشاندهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران

ث ) مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان با آزمون ورودی:

  1. کلیه مدارک مورد نیاز در بند پ
  2. پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان می بایست نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل دوره قبلمبنی بر کسب رتبه برتر را اخذ نمایند.

ج ) مدارک مورد نیاز جهت هسته تحقیق و نظردهی: تحویل به صورت حضوری (آدرس در انتهای صفحه)

  1. 6 قطعه عکس 4*3
  2. کپی تمام صفحات شناسنامه (1سری)
  3. کپی پشت و روی کارت ملی (1سری)
  4. کپی کارت پایان خدمت (1سری)
  5. در صورت شاغل بودن حکم کارگزینی

 

قابل توجه پذیرفته شدگان ذکور کارشناسی ارشد  مشمول خدمت نظام وظیفه عمومی:پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی سال تحصیلی 1405-1404 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی، به سامانه سخا به آدرس های    https://vazifeh.police.ir/page/home-page و https://sakha.epolice.ir/portal/login  مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت درخواست معافیت اقدام نمایند.* توجه بفرمایید در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شرع تحصیل وجود نخواهد داشت.* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:1-  فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.2-  فیلتر شکن ها را از history  سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.3- حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.4- در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس گرفته و یا به مراکز پلیس +10 مراجعه نمایید.

5- پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت     درخواست را طی نمایید.*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده می توانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.6- پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می باشند و یا در حال انجام مراحل معافیت دائم (کفالت، خاص، پزشکی و ...) می باشند نیز می بایست در سامانه مذکور ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص از سربازی و یا صدور معافیت این افراد اقدام لازم صورت پذیرد.

 

ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی

 

دریافت فرم های ثبت نام   

 خوابگاه:

 دانشگاه علوم پزشکی البرز فاقد خوابگاه ملکی می­باشد و تعهدی جهت اسکان دانشجویان ندارد. 

 

خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویان:

تمامی دانشجویان موظف هستند جهت تکمیل پرونده رفاهی خود وارد لینک ذیل شوند و فرم های خواسته شده را تکمیل و در روز ثبت نام حضوری تحویل امور دانشجویی دانشکده مربوطه نمایند. لینک پرونده رفاهی

 

  کارت تغذیه دانشجویی

با توجه به چند منظوره بودن کارت دانشجویی، برای پیش ثبت نام ابتدا به سایت فرم-فعالسازی-کارت-تغذیه-دانشجویان مراجعه نموده و فرم مربوط به درخواست فعال سازی کارت تغذیه دانشجویی را پر نمائید.

در اولین مراجعه حضوری پس از دریافت کارت، جهت فعال سازی اکانت تغذیه، به کارشناسان مربوطه در دانشکده ها یا در صورت لزوم به اداره تغذیه واقع در معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه گردد.

تکمیل فرم اظهار نامه انضباطی (به همراه عکس الصاق شده به فرم مذکور)، اسکن و  بارگذاری در سامانه هم آوا  الزامی می باشد.

 جهت ثبت نام فرهنگی ورزشی بر روی لینک کلیک و ثبت نام نمایید.

فرم-ثبت-نام-دانشجویان

ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در ثبت نام درساعات اداری از طریق شماره ذیل با معاونت دانشجویی و فرهنگی تماس حاصل فرمائید و جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وام های دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به https://farhangi.abzums.ac.ir/ مراجعه نمائید.

ثبت نام در نهاد های دانشجویی:

به اطلاع می رساند دانشجویان علاقمند جهت مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و حضور در نهاد های دانشجویی می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام نمایند.                                                        

https://farhangi.abzums.ac.ir/

آدرس  و شماره تماس معاونت فرهنگی و امور دانشجویی :

 آدرس: کرج- باغستان- خیابان اشتراکی جنوبی-گلستان ششم-ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی

 کد پستی : 3147734568

شماره تماس :  7-34349800-026

اداره رفاه

داخلی  401

اداره تغذیه                        

داخلی 404

دبیرخانه شورای انضباطی   

داخلی  204 برادران –  خواهران 205

اداره امور خوابگاهها            

خوابگاه دختران داخلی 403 خوابگاه پسران داخلی 408

اداره امور فرهنگی و فوق برنامه

305-306

اداره تربیت بدنی

02632802843

 

 آدرس دبیرخانه هیات اجرایی جذب( هسته تحقیق و نظردهی): کرج بلوار طالقانی شمالی بالاتر از میدان طالقانی شهرک اداری دانشگاه علوم پزشکی البرزطبقه دوم – شماره تماس 02632563347

 آدرس دانشکده ها:

دانشکده پزشکی : کرج- میدان نبوت- انتهای خیابان بوعلی- بعداز دانشکده هنر تلفن: 34198206 -026

دانشکده بهداشت: کرج- بلوار باغستان بعد از پارک نرگس بلوار اشتراکی جنوبی-گلستان یکم  34336007-026    داخلی 302 – 303

دانشکده پرستاری: کرج- میدان نبوت- انتهای خیابان بوعلی- بعداز دانشکده هنر تلفن: 34287315 -026 داخلی 105

دانشکده پیراپزشکی: کرج- میدان نبوت- انتهای خیابان بوعلی- بعداز دانشکده هنر تلفن: 34287341 -026 داخلی 147

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها,اخبار
  • کد خبر : 344110
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید