اطلاعیه شروع ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402
اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه علوم پزشکی البرز

بنام خدا
>
>
>
> > >با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402 این دانشگاه، به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1403-1402 (ورودی مهر و بهمن) در دو مرحله انجام می شود. زمان و> نحوه ثبت نام طبق مراحل ذیل اعلام می گردد :
> >
لطفا قبل از ثبت نام نکات ذیل و راهنمای ثبت نام را حتما با دقت مطالعه نمایید.
>
مرحله اول فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی و طی مراحل ذیل انجام می پذیرد :
>
الف)دریافت فرم دانشجویی
>
ب) درخواست تاییدیه تحصیلی
پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه « تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرسhttps://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی، نسبت به ثبت درخواست ارسال مدارک «تاییدیه تحصیلی » و «سوابق تحصیلی سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه» به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند. پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری را دریافت و در زمان تحویل مدارک مربوطه بصورت حضوری ، تحویل دهند.
تبصره : دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
>
ج) ثبت نام در سامانه هم آوا: جهت ثبت نام به لینک ثبت نام مراجعه (انتهای همین صفحه) و در پنل ثبت نام پذیرفته شدگان با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (شماره داوطلبی) وارد مرحله ثبت نام شوید.
1- تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، آموزشی، بستگان و تکمیلی در قسمت اطلاعات داوطلبان>
2- ارسال اسکن مدارک درخواستی (مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و فرم مربوطه که از لینک بالا دریافت و تکمیل گردیده است)
3- پرداخت شهریه (جهت دانشجویان شهریه پرداز)
4- دریافت تاییدیه ثبت نام
>
>
نکته :>
1- قبل از اقدام جهت ورود به سامانه و شروع ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک مورد نیاز به همراه فرمهای تکمیل شده آماده گردد.
2- مدارک اسکن شده باید کاملا دقیق، واضح و خوانا باشد.
3- اطلاعات به صورت دقیق تکمیل گردد. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده برعهده دانشجو می باشد.
4- دانشجویان اتباع خارجی در صورتی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند لازم است در روز ثبت نام حضوری به همراه فرمهای دانشجویی و مدارک مورد نیاز به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
>
زمان ثبت نام اینترنتی: از ساعت 19 روز یکشنبه مورخ 1402/07/16 الی ساعت 23:00 روز سه شنبه مورخ> 1402/07/18>
>
کلیه دانشجویان شهریه پرداز می بایست هنگام ثبت نام اینترنتی نسبت به پرداخت شهریه خود به مبلغ 32/210/200 ریال (به صورت علی الحساب) اقدام نمایند.
>
عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی نیمسال اول و دوم در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد.
>
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :
- تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو در یک صفحه)
- تصویر اصل شناسنامه (تصویر صفحه اول شناسنامه)
- تصویر عکس 4*3 (تهیه شده در سال جاری)
- تصویر فرم اظهارنامه انضباطی (معاونت دانشجویی و فرهنگی)
>
شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در بند ج (ثبت نام در سیستم هم آوا) از تاریخ> 1402/07/17> الی 1402/07/18> از ساعت 08:30 لغایت 14:00 با شماره تماس 32563321- 026 و> 32563328- 026> تماس حاصل فرمائید.>
>
>
مرحله دوم (به صورت حضوری) :
پذیرفته شدگان پس از انجام: ثبت نام اولیه (اینترنتی)، دریافت فرم تاییدیه ثبت نام اینترنتی، دریافت و تکمیل فرمهای ثبت نام (لینک دریافت فرم ها در انتهای اطلاعیه می¬باشد) و اطمینان از تکمیل مدارک، می توانند با اصل مدارک در تاریخ اعلام شده در همین صفحه به دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و فرم های ثبت نام خود اقدام نمایند .
>
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری :
>
الف) مدارک شناسنامه ای:
_ اصل کارت ملی به انضمام 2 سری تصویر پشت و روی آن
_ اصل شناسنامه به انضمام 2 سری تصویر از تمام صفحات آن
_ عکس 4*3 (3 قطعه تهیه شده در سال جاری)
_ اصل و کپی مدرک وضعیت نظام وظیفه برای آقایان (با توجه به بندهای مندرج در صفحات 22 تا 23 دفترچه راهنمای ثبت نام شماره 1)
>
>
ب) مدارک تحصیلی و آموزشی :
>
• مدارک تحصیلی مربوط به نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی :
_ اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
_ اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
_ اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معراف اسلامی) در هریک از سال های 1384 به بعد
-> اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معراف اسلامی) از سال 1391
>
**مدارک تحصیلی مربوط به نظام آموزشی جدید 6-3-3 :
- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام جدید آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
-گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل
- اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم)
>
ج)> فرمهای ثبت نامی و سایر مدارک مورد نیاز
_ فرمهای عمومی: فرم های ثبت نامی تکمیل شده برای کلیه متقاضیان شامل فرم های شماره 1، شماره 2، شماره 4، شماره 6> و فرم گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی
>
>
_فرم های اختصاصی: فرمهای ثبت نامی اختصاصی تکمیل شده براساس شرایط دانشجو (به عنوان مثال فرم شماره 12 مربوط به سهمیه مناطق محروم موضوع قانون اصلاح برقراری عدالت آموزشی)
>
>
_ کد پیگیری تاییدیه تحصیلی دریافت شده از سامانه « تایید مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرسhttps://emt.medu.ir
>
د) لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک>
ه) فرم تاییدیه ثبت نام اینترنتی (که پس از اتمام فرآیند ثبت نام در زمان ثبت نام اینترنتی دریافت شده است)
>
زمان تحویل مدارک ورودی های نیمسال اول و دوم طبق حرف اول نام خانوادگی :>
>
از حرف الف تا حرف ش روز سه شنبه مورخ 1402/07/18> از ساعت 9:00 لغایت 14
از حرف ص تا حرف ی روز چهارشنبه مورخ 1402/07/19> از ساعت 9:00 لغایت 12
>
شروع کلاسهای ورودی های نیمسال اول: از روز شنبه> مورخ 1402/07/22
>
*بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.
>
*دانشجویان شهریه پرداز موظفند پس از ثبت نام و تحویل مدارک و انجام انتخاب واحد توسط کارشناس آموزش مربوطه نسبت به تسویه شهریه نیمسال خود اقدام نمایند.>
>
قابل توجه دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی
پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1402 خواهشمند است قبل از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.
1- پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی، به سایت¬های vazifeh.epolice.ir> و services.epolice.ir> >مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
* توجه>
در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شروع تحصیل وجود نخواهد داشت. پذیرفته شدگان ذکور ورودی مهر تاریخ معافیت خود را 1402/07/01 و ورودی بهمن تاریخ معافیت خود را 1402/11/01 در سامانه فوق ثبت نمایند.
* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:
- فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.
- فیلتر شکن ها را از history> سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.
- حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.
- در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس حاصل فرمایید.
2- پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت درخواست را طی نمایید.
*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.
* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده می¬توانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.
3- پذیرفته شدگانی که دارای معافیت موقت و در انتظار معافیت دائم (پزشکی، کفالت و ..) می¬باشند جهت ادامه روند ثبت نام با کارشناس امور مشمولین دانشکده مربوطه تماس حاصل فرمایید. (شماره تماس دانشکده مربوطه در انتهای همین اطلاعیه موجود می¬باشد)
4- پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می¬باشند نیز در سامانه مذکور ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص این افراد از سربازی اقدام لازم صورت پذیرد.
5- قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه سال تحصیلی 1403-1402 دقت فرمایید: در صورتی که تا بهمن ماه مشمول خدمت سربازی خواهید شد، بدلیل جلوگیری از غیبت، حتما دفترچه سربازی خود را پست نمایید. در غیر این صورت امکان شروع به تحصیل را نخواهید داشت.
>
ه ) ثبت نام خوابگاه>
> > >به اطلاع دانشجویان می رساند دانشگاه علوم پزشکی البرز فاقد خوابگاه ملکی می باشد و هیچ گونه تعهدی در اسکان دانشجویان ندارد.
>
> > ی)> ایجاد حساب کاربری تغذیه دانشجویی
>
با توجه به چند منظوره بودن کارت دانشجویی، برای پیش ثبت نام ابتدا به سایت>https://farhangi.abzums.ac.ir/fa-IR/farhangi.abzums.ac/18460>>مراجعه نموده و فرم مربوط به درخواست فعال سازی کارت تغذیه دانشجویی را پر نمائید.
>در اولین مراجعه حضوری پس از دریافت کارت، جهت فعال سازی اکانت تغذیه ، به کارشناسان مربوطه در دانشکده ها یا در صورت لزوم به اداره تغذیه واقع در معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه گردد.
>
و) خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویان>
دانشجویان محترم متقاضی وام و تسهیلات اداره رفاه معاونت دانشجویی می>بایست ابتدا به امور دانشجویی دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
>- تکمیل فرم اظهار نامه انضباطی (به همراه عکس الصاق شده به فرم مذکور) ، اسکن و> بارگذاری در سامانه هم آوا (در زمان ثبت نام اینترنتی)> الزامی می باشد.
>
بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.
>
>
ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در خصوص موارد مندرج در بند ه (ثبت نام خوابگاه)> از ساعت 08:00 لغایت 15:00> از طریق شماره ذیل با معاونت دانشجویی و فرهنگی تماس حاصل فرمائید و جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به آدرس http://farhangi.abzums.ac.ir مراجعه نمائید.>
ثبت نام در نهاد های دانشجویی و انجمن های ورزشی:>
به اطلاع می رساند دانشجویان علاقمند جهت مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حضور در نهاد ها و انجمنهای دانشجویی می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام نمایند:
>
• کلیه دانشجویان غیر بومی جدیدالورود می بایست جهت دریافت خدمات مراقبت سلامت که تاریخ آن متعاقبا از طریق سایت https://farhangi.abzums.ac.ir> اعلام می گردد به دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.
• کلیه دانشجویان بومی جدیدالورود می بایست حداکثر تا تاریخ 30/7/1402> جهت انجام معاینات پزشکی به نزدیکترین مرکز و یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.
>
آدرس> و شماره تماس معاونت فرهنگی و امور دانشجویی :
>آدرس کرج – باغستان- اشتراکی جنوبی- گلستان ششم - ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی
>کد پستی :> >3147734568
شماره تماس> >:> 02634349800> > >-02634349801>
اداره رفاه داخلی> 407- 401>
اداره تعذیه> >داخلی 405 - 404
دبیرخانه شورای انضباطی داخلی 205>>
اداره امور خوابگاه ها ( خوابگاه دختران داخلی 403> -> >خوابگاه پسران داخلی 408)
>
نکات قابل توجه
>* پذیرفته شدگان نیازی به انتخاب واحد اینترنتی> نداشته و پس از ثبت نام انتخاب واحد نیز توسط دانشکده> انجام خواهد شد.
* انتقال و جابجایی همزمان دانشجویان ترم 1 از نظر آیین نامه میسر نمی باشد، جهت این امر از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
>
آدرس دانشکده ها جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک :>>
>
• دانشکده پزشکی(رشته پزشکی): کرج-میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پزشکی> تلفن: 34287485> >کدپستی: 3149969415
• دانشکده دندانپزشکی(رشته دندانپزشکی): کرج 45 متری گلشهر خیابان کتوئی زاده دانشکده دندانپزشکی> >تلفن: 33555049- 026> و 33531614- 026 داخلی 122> >کد پستی: 3198684868
• دانشکده پرستاری (رشته پرستاری و فوریت پزشکی): کرج-میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پرستاری> > تلفن:34287329 -026> > کد پستی: 3149969415
• دانشکده پیراپزشکی(رشته¬های اتاق عمل/ هوشبری/ علوم آزمایشگاهی): کرج-میدان نبوت-انتهای بوعلی غربی-بالاتر از دانشگاه هنر-پردیس دانشگاه علوم پزشکی-دانشکده پیراپزشکی> >تلفن: 34287487- 026> >کد پستی: 3149969415
• دانشکده بهداشت(رشته¬های مهندسی بهداشت محیط/ مهندسی بهداشت حرفه ای/ بهداشت عمومی):کرج بلوار باغستان بعد از پارک تختی خیابان گلستان یکم دانشکده بهداشت> تلفن:9-34336007-026> داخلی 304> کدپستی: 3146883811
• دانشکده داروسازی(رشته داروسازی):کرج بلوار شورا خیابان ولیعصر جنب بیمارستان باهنر دانشکده داروسازی> > تلفن: 32562429- 026> >کد پستی :3154686689> >
>
>
>
> > >ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی> > >>
>
>
نظر دهید