• 1402/06/27 - 14:07
  • - تعداد بازدید: 947
  • - تعداد بازدیدکننده: 772
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز سال تحصیلی 1403-1402

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی سال 1402 این دانشگاه، به اطلاع می>رساند ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری طبق برنامه ذیل اعلام می>گردد.
زمان انجام امور مربوط به تعهدات محضری:>روز >یکشنبه مورخ 1402/06/26 کلیه رشته ها

آدرس دفترحقوقی دانشگاه:>کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز -طبقه اول - اداره حقوقی دانشگاه >تلفن: >32563357 داخلی 110

شرایط مربوط به نحوه تنظیم سند تعهد و شرایط مربوط به ضامنین:
* استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهمیه داوطلب.
* متعهدین ملزم به معرفی 2 ضامن کارمند شاغل رسمی در دستگاه دولتی با سابقه کار حداکثر 20 سال می باشند.
* چنانچه یکی از ضامنین معرفی شده کارمند رسمی دولتی باشد، پیمانی بودن ضامن دوم بلا اشکال است.
* حسب مفاد ماده 96 قانون اجرای احکام مدنی تضمین تعهد توسط افراد بازنشسته میسر نمی>باشد).براساس بخش نامه شماره 107/2913/د مورخ 19/07/95(
* بر اساس بخش نامه شماره 107/2647/د مورخ 03/07/95 پذیرفته شدگان دستیار سهمیه آزاد میتوانند به جای تعهد محضری وثیقه ملکی نیز ارائه نمایند.
* در خصوص پذیرفته شدگان سهمیه بومی می بایست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد خود را قید نمایند.
* ضمناً کلیه پذیرفته شدگان می بایست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمی مراجعه نموده و در سر برگهای مربوطه تایپ نمایند حضور ضامنین با احکام کارگزینی به همراه فیش و حکم حقوقی نیز جهت امضاء سند در دفتر خانه >الزامی می باشد.

*توجه:>پذیرفته شدگان گرامی خواهشمند است قبل از مراجعه به دفتر امور حقوقی دانشگاه حتماً فرم جدید تعهد دستیاران و معرفی نامه به دفتر حقوقی را از اداره تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی درخواست نمایید.

تذکر1:>با توجه به اینکه شروع دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی می باشد، ازکسانیکه موفق به تکمیل مدارک( فرم ها و انجام تعهد محضری) نشوند علاوه بر عدم تحویل مدارک ثبت نامی، نامبردگان >به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

مرحله اول:>بعد از انجام امور مربوط به تعهدات محضری جهت انجام ثبت نام اینترنتی به لینک ثبت نام مراجعه و سپس با انتخاب نوع کاربری و با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (شماره شناسنامه) وارد مرحله ثبت نام اینترنتی شوید.

1->ثبت نام در سیستم هم آوا
2- تکمیل فرم ها و اطلاعات در قسمت اطلاعات داوطلبان>
3- ارسال تصاویر مدارک درخواست شده>

زمان ثبت نام الکترونیکی>از ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 1402/06/27 لغایت 12 شب روز چهارشنبه مورخ 1402/06/29 می باشد.

تذکر2:>ثبت نام الکترونیکی قبل از حضور در دانشگاه الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام اینترنتی در تشکیل پرونده الکترونیکی نقص مدرک خواهید داشت.

ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی>


مرحله دوم:>(به صورت حضوری) پس از انجام: 1- >تعهدات محضری2- >ثبت نام اولیه (اینترنتی) 3- عکس 4*3 (6قطعه پشت نویسی شده) ، لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک (تمام مدارک آپلود گردیده در روز ثبت نام اینترنتی)، اصل و یک سری کپی مدارک مربوط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، رتبه برتر و...) و مدارک مورد نیاز جهت انجام امور مربوط به ثبت نام به دانشکده پزشکی مراجعه نموده و جهت تحویل مدارک به هسته تحقیق و نظردهی (گزینش استاد و دانشجو) به ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه نمایید.>

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری در دانشکده پزشکی:
1.>> >6 >قطعه عکس پشت نویسی شده شامل( نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی) >
2.>> >اصل شناسنامه >ودو سری تصویر از تمامی صفحات
3.>> >اصل کارت ملی هوشمند و دو سری تصویر
4.>> >اصل کارت نظام پزشکی و دو سری تصویر
5.>> >اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی و یا معافیت از طرح و دو سری تصویر
6.>> >اصل کارت پایان خدمت وظیفه ویا معافیت (برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰) ویک سری >تصویر
7.>> >اصل پروانه دائم پزشکی ویک سری تصویر
8.>> >تصویر دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات مقطع دکتری عمومی
9.>> >گزارش تسویه حساب یا گزارش بازپرداخت بدهی از صندوق رفاه دانشجویان ( فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه فرم تسویه حساب ندارند.)
10.>>موافقت بدون قید وشرط سازمان محل خدمت با ادامه تحصیل (ارائه حکم مرخصی بدون حقوق ویا ماموریت آموزشی از تاریخ شروع دوره تا پایان دوره دستیاری برای کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی الزامی است.)
11.>> >آخرین حکم استخدامی (در صورت >شاغل بودن)
12.>> >اصل مدارک مربوط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، رتبه برتر و...) ویک سری کپی
13.>> >اصل سند تعهد محضری با توجه به سهمیه قبولی
14.>> >ارائه گواهی قبولی صلاحیت بالینی مقطع پزشکی عمومی (مختص فارغ التحصیلان شهریور ماه سال 1396 و بعد از آن)>
توجه:>ارائه این مدرک در زمان ثبت نام الزامی میباشد و چنانچه بعد از پذیرش مشخص شود داوطلب فاقد این مدرک می باشد قبولی داوطلب ملغی اعلام می گردد.
15.>> >ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل برای دانشجویان ترم آخر )فارغ التحصیلی تا تاریخ 31/06/1402)
16.>> >تصویر کارنامه قبولی با ذکر نمره و رتبه قبولی>
17.>> >لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک

ضمنا متذکر می گردد ثبت نام منوط به تحویل سند تعهد محضری تایید شده توسط مدیریت امور حقوقی دانشگاه می باشد.

زمان ثبت نام حضوری و ارائه تعهد محضری:

روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 1402/06/28 و 1402/06/29

مدارک مورد نیاز برای هسته تحقیق و نظردهی (گزینش استاد و دانشجو ) به شرح ذیل می باشد:
·> >کپی تمام صفحات شناسنامه 1 سری
·> >کپی >پشت و رو کارت ملی >1 سری
·> >3 قطعه عکس پشت نویسی شده>
· > تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان 1 سری
· > کپی آخرین حکم کارگزینی ممهور به مهرکارگزینی محل خدمت (در صورت استخدام اداری)>
.> >کپی >آخرین مدرک تحصیلی >

تذکر3:>>تحویل مدارک به هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش استاد و دانشجو) در روز ثبت نام الزامی بوده و مسئولیت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.
آدرس ستاد مرکزی دانشگاه: کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز - واحد امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه : طبقه دوم > تلفن: 32563318-026 >>

>به اطلاع می رساند پس از ثبت نام، کارگاه های آموزشی آشنایی با فرآیندهای دستیاری برگزار خواهد گردید.>

تذکر4:>حضور در کارگاههای مذکور و دریافت گواهینامه شرکت در دوره؛ الزامی می باشد.
جهت اطلاع و دریافت برنامه کارگاه ها ،با دانشکده پزشکی تماس حاصل فرمایید.
دانشکده پزشکی جهت مراجعه حضوری و ثبت نام: کرج چهارراه نبوت بلوار مؤذن خیابان بوعلی بالاتر از دانشگاه هنر شماره تماس 09108528749

تاریخ شروع دوره :>شنبه 1402/07/01

> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >>
شماره تلفن های ضروری:
معاونت فرهنگی و امور دانشجویی: کرج، میدان آزادگان بلوار امام رضا مابین کوچه شاهد یک و دو، پلاک 154، ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی کد پستی 3197841996 شماره تماس -34980892-026
آدرس هسته تحقیق و نظردهی (گزینش استاد و دانشجو): کرج – بلوار طالقانی شمالی بالاتر از میدان طالقانی، شهرک اداری دانشگاه علوم پزشکی البرز، طبقه دوم- کدپستی 3149779453> شماره تماس:02632563347
دانشکده پزشکی جهت ثبت نام حضوری: کرج چهارراه نبوت بلوار مؤذن خیابان بوعلی بالاتر از دانشگاه هنر شماره تماس 09108528749 (تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی)

>

قابل توجه دستیاران تخصصی بالینی مشمول خدمت وظیفه عمومی

پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در پنجاهمین دوره آزمون دستیاری از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

1- پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی سال تحصیلی 1403-1402 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی، به سایتهایvazifeh.police.ir و services.epolice.ir مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

* توجه بفرمایید در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شرع تحصیل وجود نخواهد داشت.
* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:

1) فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.
2) > فیلتر شکن ها را از history >سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.
3) حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.
4) در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

2- پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت درخواست را طی نمایید.
*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.
* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده میتوانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.

3- پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی میباشند نیز در سامانه مذکور ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص این افراد از سربازی اقدام لازم صورت پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 447
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید