• 1402/10/26 - 11:10
  • - تعداد بازدید: 729
  • - تعداد بازدیدکننده: 661
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اطلاعیه انجام فرایند ارزیابی تکمیلی (حیطه عمومی و تخصص) آزمون استخدام پیمانی مورخ 28/07/1402 مربوط به رشته های شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی

ضمن عرض تبریک به معرفی شدگان مرحله مصاحبه آزمون استخدام پیمانی مورخ 28/07/1402 ، به اطلاع می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه رشته های شغلی کاردان / کارشناس فوریتهای پزشکی براساس جدول انتهایی اطلاعیه صورت خواهد پذیرفت . داوطلبین

گرامی قبل از اطلاع از زمان مصاحبه قسمت تذکرات مهم را با دقت مطالعه نمایند.

>

>تذکرات مهم:

  1. فرآیند ارزیابی تکمیلی(مصاحبه عمومی- مصاحبه تخصصی) در روز شنبه مورخ 30/10/1402 و در دو نوبت برگزار می گردد. لذا از داوطلبان محترم انتظار می رود طبق گروه بندی اعلام شده در جدول ذیل در زمان تعیین شده به مکان انجام مصاحبه به آدرس :

>

  1. مجموعه فرهنگی ورزشی شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز واقع در کرج، میدان استاندارد، روبروی اداره استاندارد، خیابان فردوسی ، بعد از زیرگذر اول ، سمت راست ، کوچه لاله مراجعه نمایند.

>

2. بدیهی است انجام فرآیند پیشگفت> به منزله استخدام و پذیرش نهایی نمی باشد.

3. همرا داشتن کارت ملی ، بیمه ورزشی و لباس ورزشی مناسب >در روز مصاحبه الزامی است و شایان ذکر است با داوطلبان رشته های مذکور در صورت عدم وجود بیمه ورزشی مصاحبه نخواهد شد.

4. اصل و تصویر گواهی های کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی(در صورت دارا بودن مستند مذکور)

5. ساعت ورود به کانون برای گروه صبح از ساعت 7 لغایت 7:30 دقیقه می باشد.

6. ساعت ورود به کانون برای گروه ظهر از ساعت 12 لغایت 12:30 دقیقه می باشد.

7. شایان ذکر است مدت زمان توقف در کانون مشخص نمی باشد(حداقل 4 ساعت) و افراد می بایست هماهنگی های لازم را با واحد محل اشتغال و یا خانواده خود داشته باشند.

8. در زمان ورود به کانون تمام وسایل الکترونیکی افراد (اعم از تلفن همراه، ساعت هوشمند و ...) می بایست به اداره حراست تحویل داده شود لذا افراد تا زمان اعلام کانون امکان خروج از و یا دسترسی به محیط بیرونی کانون نخواهند داشت .

9. >تمام افراد طبق برنامه زمانبندی و در ساعت مقرر می بایست در محل کانون حضور یابند . شایان ذکر است درصورت عدم حضور و یا ورود با تاخیر به هیچ عنوان امکان تغییر زمان کانون میسر نبوده و براساس مقررات غیبت در نظر گرفته خواهد شد و داوطلب از ادامه مراحل آزمون حذف خواهد شد.

10. درصورت انصراف می بایست افراد تقاضای کتبی خود به همراه تصویر کارت ملی را به اداره منابع انسانی ارائه نمایند.

11. مدارک قید شده جهت ارائه صرفا در همان روز حضور قابل پذیرش می باشد درصورت عدم ارائه امتیاز مربوطه تعلق نخواهد گرفت.

12. با توجه به طولانی بودن زمان کانون فقط افراد اعلام شده ، امکان حضور در محیط درنظر گرفته شده را دارند لذا از آوردن افراد بعنوان همراه جدا خودداری گردد.

>

با آرزوی موفقیت

>

جدول زمانبندی کانون ارزیابی تکمیلی (مصاحبه عمومی مصاحبه تخصصی)

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 242597
کلمات کلیدی

تصاویر

فیلم ها

صوت ها

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید